خبر خوش برای متقاضیان وام در این هفته | ثبت نام وام جدید بانک اقتصاد نوین و بانک رفاه برای همه دهک ه
نوشته شده توسط : onlinetabliq

کلیه پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت اینترنتی متصل به سپرده‌های بانک اقتصاد نوین که مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند می‌توانند برای تسهیلات «پیام» مراجعه کنند. این افراد باید گذشته از پایانه‌های مذکور دارای سپرده‌های قرض الحسنه جاری باشند.

کلیه پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت اینترنتی متصل به سپرده‌های بانک اقتصاد نوین که مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند می‌توانند برای تسهیلات «پیام» مراجعه کنند. این افراد باید گذشته از پایانه‌های مذکور دارای سپرده‌های قرض الحسنه جاری باشند.

 به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، تسهیلات طرح پیام تحت عقود مرابحه اقساطی و قرض الحسنه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. سود این تسهیلات با توجه به قرارداد منعقده متفاوت است و چهار یا 18 یا 23 درصد اعلام شده است. متقاضیان دریافت تسهیلات مذکور به منظور گرفتن این وام باید جواز کسب یا سند ملکی و اجاره نامه ارائه بدهند. لازم به ذکر است که امکان واگذاری امتیاز برای دریافت تسهیلات به غیر برای اشخاص حقیقی و حقوقی با معرفی نامه کتبی از طرف صاحب حساب امکان پذیر است.

متقاضیان حقیقی باید اسکن صفحات شناسنامه و کارت ملی، تصویر گواهی تاییدیه شبا و شماره رهگیری پرونده مالیاتی را ارائه دهند. متقاضیان نیز باید اسکن صفحات شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضا، تصویر گواهی تاییدیه شبا مربوط به کسب و کار، تصویر آخرین گواهی رسمی، اساسنامه شرکت، اسکن اجاره نامه یا سند ملکی و شماره رهگیری پرونده مالیاتی داشته باشند.

مطالعه بیشتر:‌ خریدار فرش

بانک اقتصاد نوین چه نوع خدماتی ارائه می‌دهد؟

بانک اقتصاد نوین از جمله بانک‌های خصوصی کشور است که تاکنون توانسته خدمات زیادی را به جامعه ارائه بدهد. این مجموعه در راستای تکریم مشتریان و تلاش برای رسیدن به اهداف خود خدماتی مانند سرمایه گذاری، تسهیلات و اعتبارات، بانکداری بین المللی و خدمات ارزی، بانکداری شرکتی و همچنین رفع سو اثر چک، خدمات وجوه اداره شده، صندوق امانات نوین، خدمات و محصولات بیمه‌ای و … را ارائه می‌دهد.

 

صندوق نوآوری و شکوفایی، تسهیلات قرض الحسنه 3 میلیارد تومانی را که برای شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا در نظر گرفته بود را تمدید کرد.

به گزارش کاماپرس، این صندوق بسته حمایتی «۱۰۰۰ فناور» را با توجه به استقبال شرکت‌های دانش بنیان نوپا از این تسهیلات تا پایان تیرماه ۱۴۰۳ تمدید کرد. «۱۰۰۰ فناور» یکی از بسته‌های حمایتی هشت‌گانه برنامه «جهش تولید دانش‌بنیان» است که در قالب ۸ بسته حمایتی از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی از اواسط اردیبهشت‌ماه آغاز شده و با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان «نوپا» و تبدیل کردن آنها به شرکت‌های دانش‌بنیان «فناور» اجرا می‌شود.

تسهیلات قرض‌الحسنه بسته «۱۰۰۰ فناور» به طور یکجا، بدون تنفس و با دوره بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماهه تا سقف ۳ میلیارد تومان، با معرفی صندوق نوآوری و شکوفایی و از سوی بانک‌های عامل به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت می‌شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا که شرایط تعیین‌شده از جمله فروش کل کمتر از ۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲، برنامه‌ عملیاتی مشخص برای افزایش فروش محصولات/ خدمات دانش‌بنیان، افزایش تعداد نیروی انسانی بیمه‌شده‌ به بیش از ۱۰ نفر تا پایان سال ۱۴۰۳ را داشته باشند، می‌توانند از تسهیلات این برنامه بهره‌مند شوند.

شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از طریق وب‌گاه صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی www.inif.ir درخواست خود را ثبت کنند.

جزییات ثبت نام وام خاص 100 میلیون تومانی بانک رفاه + مبلغ اقساط

کارکنان شاغل در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، شرکت‌های زیرمجموعه شستا، سازمان بهزیستی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که در بانک رفاه کارگران حساب دارند، امکان استفاده از وام طرح «تامین رفاه» این مجموعه را دارند. مبلغ این وام حداکثر 100 میلیون تومان است.

به گزارش ، به نقل از رده، آن دسته افراد واجد شرایطی که به دریافت وام 100 میلیون تومانی علاقمندند بهتر است با در دست داشتن مدارک مربوط به حساب جاری خود، به شعبه‌ای که در آن سپرده دارند مراجعه کنند تا به تکمیل فرم قرارداد تسهیلات بپردازند. لازم به ذکر است که به منظور دریافت این وام باید ضامن رسمی داشت و ضمنا وام گیرنده باید حداقل 10 درصد مبلغ وام را از قبل آماده کرده و به بانک ارائه بدهد تا پایان پرداخت اقساط به عنوان تضمین دیگر مسدود شود. این تسهیلات با سود 23 درصدی به مشتری پرداخت می‌شود. ضمنا این تسهیلات باید حداکثر طی 36 ماه بازپرداخت شود.

 

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط به 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز 140 میلیون و 64 هزار و 998 تومان است.

بانک رفاه چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

بانک رفاه کارگران از سال 1340 با ارائه خدمات پولی و بانکی مجاز وارد سیستم بانکداری کشور شد و از ان زمان تاکنون انواع خدمات پولی و بانکی را ارائه می‌دهد. اکنون دامنه خدمات این مجموعه گسترده شده که از آن جمله می‌توان به سپرده گذاری، تسهیلات و تعهدات ریالی و ارزی، بانکداری اینترنتی، پرداخت، قبض و شارژ و … اشاره کرد./کاماپرس





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 2 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: